Усі люди різні, і кожна має право відрізнятися від інших, бути не такою, як решта. Сучасне суспільство має бути готовим для цього.   

 https://www.facebook.com/%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80-%D0%BC%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F-107359794127376/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARDi73pmcF8wfbaoNI-WSVhKrRzMLeNq5OistHUdgTEoCB-FJjdtC1ikGe4cbWytXRInX9yYjDOziRjy  


Як організувати інклюзивне навчання в школі: покрокова інструкція

Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). На що зважати під час відкриття інклюзивного класу 

https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-inklyuzyvne-navchannya-v-shkoli-pokrokova-instruktsiya/ 


Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів

“Щоб почати дистанційне навчання з дітьми з особливими освітніми потребами, треба просто почати”, – впевнена керівниця інклюзивних проєктів ГО “Бачити Серцем” Наталя Гладких

.https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/


НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА - https://cutt.ly/LeK7x6