Використання нетрадиційних методів у фізкультурно-оздоровчій роботіз молодшими дошкільниками

      22 листопада 2018 року заклад дошкільної освіти №22 «Райдуга» (завідувач Махмудова Н.В.) радо зустрічав педагогів предметної науково-методичної комісії  груп молодшого дошкільного віку (керівник Желєзняк О.А.).     

      Вихователі познайомились з інноваційною оздоровчою технологією «Глайдинг» (Жирник Т.С.), переглянули заняття «Осіння подорож» (Гунько Н.В.), оздоровчий масаж з шипованими м’ячиками (Гапєєва В.І.) та стали активними учасниками майстер-класу «Казка про Мауглі» з використанням елементів Хатха-йоги (Гунько Н.В.). Під час ділової гри «Скарбничка здоров’я» (Хмель Н.О.) слухачі ПНМК поповнили свої знання нетрадиційними методами фізкультурно-оздоровчої роботи з молодшими дошкільниками. Учасники наголосили на важливості продовження роботи з опрацювання дуже важливої проблеми.

Обласна педагогічна студія «Музичний ігрограй»

     Педагогічна студія «Музичний ігрограй» зібрала музичних керівників закладів дошкільної освіти Донецької області 31 жовтня 2018 року в місті Слов’янську. Добропілля представляли музичні керівники Ничик С.В.(ЗДО №35) та Капаєва Т.М. (ЗДО №6). Світлані Володимирівні була надана можливість поділитися з колегами досвідом роботи з формування музичної компетентності дошкільнят у сфері музично-ритмічного виховання.

     Технологія «Ритмограй», за якою працює педагог, залюбки була прийнята музичними керівниками. А під час проведення майстер-класу слухачі заходу познайомилися з музичним напрямом Body Percyssion (перкусія тіла), використанням клавесів (ритмічних паличок) та прийняли участь в «Стаканчиковому оркестрі». Зустріч пройшла в піднесеному настрої, творчо та креативно.

Упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного вікуза Міжнародною програмою «Афлатот»

      Стимулювання педагогів ЗДО міста до створення у закладі дошкільної освіти сприятливих умов для упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку за проектом «Афлатот» було метою роботи Школи вихователів-методистів «Творча лабораторія» (керівник Андруняк А.І), яке пройшло на базі дошкільного підрозділу НВК №4 (директор Томчук С.В., заступник директора з НВР  Румянцева Н.А.).           Завідувачі та методисти великого Добропілля мали можливість познайомитися з розвивальним середовищем створеним педагогами закладу, інтерактивною технологією «Квест», переглянути відкрите заняття «Як Афлатун став бізнесменом» (вихователь Оболєнцева В.В.), вдосконалити професійну майстерність під час ділової гри «Інтелект-кафе «Копійочка» (вихователь Лобас М.К.) та прослухати складені методистами казки про пригоди Афлатуна в місті Добропіллі.

          Мальцева І.А., головний спеціаліст відділу освіти і Героєва В.І., методист методичного кабінету, підвели підсумки зустрічі та наголосили на необхідності впроваджувати в закладах дошкільної освіти м. Добропілля основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку за проектом «Афлатот».

Розвиток креативної особистості дитини засобами використання нетрадиційних технік ліплення.

Стимулювання педагогів ЗДО міста до вироблення стратегії і тактики створення у закладі дошкільної  освіти сприятливих умов для творчого розвитку дитини було метою засідання предметної науково-методичної  комісії  вихователів груп середнього дошкільного віку (керівник Перліцану Л.В.), яке пройшло на базі ЗДО №20 «Оленка»(завідувач Дрох В.В.).

Слухачі ПНМК мали можливість познайомитися з нетрадиційною технікою ліплення як засобу розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку (Перліцану Л.В., ЗДО №36), переглянути відкрите заняття «Чарівна мандрівка барвами осені» ( Тадеуш А.С., ЗДО №20), вдосконалити професійну майстерність під час  ділової гри «Аукціон талантів» (Хомич О.С., ЗДО №20), прийняти участь в енергетичній зарядці для дорослих з елементами танцювальної аеробіки та отримали найбільше задоволення завдяки удосконаленню практичних умінь в роботі майстер-класів: «Сріблясті фантазії» (Палій Г.В., ЗДО №34), «Муле - патат» (Дрох В.В., ЗДО №20) та «Рельєфна ліпка паперовою масою»  (Лобас О.Р., ЗДО №20).

Героєва В.І.,  методист методичного кабінету, підвела підсумки зустрічі та наголосила на необхідності в практичній діяльності впроваджувати нетрадиційні методи ліплення в роботі з дошкільниками.

 

 

Інтегративний підхід до організації педагогічного супроводу дітей молодшого дошкільного віку

Одним із важливих питань, яке турбує сучасне суспільство – як забезпечити повноцінне становлення малят, як змістовно і методично правильно організувати освітній процес у дошкільному закладі? Ці питання були обговорені на першому засіданні предметної науково-методичної комісії вихователів груп молодшого дошкільного віку, яке відбулося 11.09.2018 р. на базі відділу освіти Добропільської міської ради.

Засідання відкрила методист методичного кабінету Героєва В.І., яка звернулася до присутніх з привітальним словом та інструктивно-методичними рекомендаціями «Напрямки роботи дошкільної освіти міста на 2018-2019 навчальний рік». Керівник ПНМК Желєзняк О.А. (вихователь – методист ЗДО №24) познайомила педагогів із сучасними підходами до планування освітнього процесу в групах дітей молодшого дошкільного віку та психолого-педагогічним супроводом розвитку молодшого дошкільника в освітньому процесі ЗДО, а вихователь Пономарьова О.І. (ЗДО №22) більш детально висвітлила тему формування мовленнєвої компетентності дошкільника в організованій та самостійній діяльності.

Багато вражень та зацікавленості у учасників заходу викликав міні-практикум «Сучасні методи планування роботи з молодшими дошкільниками – SWOT-аналіз: ділимося досвідом», під час якого педагоги мали змогу закріпити на практиці набуті знання, вміння та навички.

Маємо надію, що отриманий матеріал стане у нагоді кожному педагогу на початку нового навчального року.

Сучасні тенденції організації та планування освітньо-виховного процесу  в групі раннього віку закладу дошкільної освіти

Перше засідання ПНМК вихователів груп раннього віку пройшло 06.09.2018р. на базі відділу освіти Добропільської міської ради, метою якого було підвищення рівня поінформованості учасників щодо організації та планування освітньо-виховного процесу в групі раннього віку. Педагоги зазначили, що сучасні тенденції організації та планування допоможуть в чіткій організації роботи, а в організованому розвивальному середовищі,  буде панувати взаємодовіра, взаємодопомога і кожна дитина почуватиме себе безпечно. Створений позитивний психологічний клімат в умовах індивідуальної взаємодії дитини з дорослим має бути в усіх закладах дошкільної освіти.

         Після завершення засідання педагоги з великою радістю привітали один одного з початком нового навчального року та побажали творчого натхнення.