Вітаємо переможців  обласного етапу Всеукраїнського конкурсу  «За нашу свободу!»

                 З 17 квітня  по 14 травня 2018 року у м. Слов`янську на базі Донецького обласного центру технічної творчості дітей та юнацтва був проведений обласний етап Всеукраїнського конкурсу технічної творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу!»

За результатами конкурсу:

Дипломами І ступеня  нагороджені

у середній віковій категорії (11 – 14 років)

Карнаухова Любов, вихованка Станції Юних Техніків відділу освіти Добропільської міської ради  (номінація «Образотворче мистецтво) за роботу «Шлях до перемоги»;

Клявіна Олеся, учениця Добропільського НВК №4 Добропільської міської ради  (номінація «Поезія») за вірш «Лист солдату»;

Дипломами ІІ ступеня нагороджені

у молодшій віковій категорії ( 7 – 10 років)

Смирнов Максим, вихованець Білозерського освітньо-культурного центру Добропільської міської ради (номінація «Образотворче мистецтво) за роботу «Українські голуби миру»;

Стовбиренко Анна, учениця Білозерського  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 14 Добропільської міської ради (номінація «Поезія»)  за  вірш «Віра»;

Дипломами ІІІ ступеня нагороджені

у молодшій віковій категорії ( 7 – 10 років)

Бузов Ілля, вихованець Білозерського освітньо-культурного центру Добропільської міської ради, (номінація «Образотворче мистецтво») за роботу «Українська мати берегиня»;

Кердань Вікторія,  учениця Білозерського закладу загальної середньої         освіти №18, (номінація «Образотворче мистецтво») за роботу «Моя Батьківщина»;

Когут Злата, учениця Добропільського НВК №4 Добропільської міської ради, (номінація «Поезія») за вірш «Хочу миру на Землі»;

у середній віковій категорії (11 – 14 років)

Шолудько Олександр, учень Білозерського закладу загальної середньої освіти № 18 Добропільської міської ради, (номінація «Образотворче мистецтво»)  за роботу «Моя Україна»;

Рєзнік Тетяна, учениця Білозерського закладу загальної середньої освіти  № 18

Добропільської міської ради, (номінація «Поезія») за вірш «Лист солдату»;

у старшій віковій категорії (15-18 років)

Смирнов Максим, вихованець Білозерського освітньо-культурного центру Добропільської міської ради, (номінація «Образотворче мистецтво») за роботу

«Настане день, настане час і буде вільним весь Донбас»

Смакоуз Наталя, учениця Білозерського закладу загальної середньої освіти № 15 Добропільської міської ради,  (номінація «Поезія») за вірш «Лист матері».

Щиро дякуємо всім, хто взяв активну участь у конкурсі! 


Методичний семінар з виховної роботи

                 04.05.2018р.  на базі відділу освіти Добропільської міської ради відбувся  методичний семінар за участі заступників директорів з виховної роботи, представників батьківських комітетів освітніх закладів,  інспектора  ювенальної  превенції Добропільського відділення  поліції  Мурашко Юлії  Володимирівни.   

         Як виховувати в сучасних умовах  свідомого громадянина своєї держави, знайти правильні шляхи у вирішенні нелегкої проблеми… На ці та інші питання намагалися знайти відповіді та виробити певний алгоритм подальших дій  учасники семінару за темою: «Формування правосвідомості у школярів під час навчально-виховного процесу».

Організатори семінару – Новодонецька ЗЗСО № 17 -   надихнули присутніх на роздуми й мотивували до подальших  спільних дій (школа-батьки-діти). Присутні  стали учасниками дискусії після перегляду відеороликів,  взяли активну участь у майстер – класах (практичний психолог Ємченко А.С., учитель  правознавства  Трет’якова В.В.).

  Інспектор  ювенальної  превенції Добропільського відділення поліції Мурашко Юлія Володимирівна проінформувала  учасників семінару про види насильства та відзначила, що одне із завдань поліцейських – попередження та профілактика вчинення адміністративних правопорушень та злочинів неповнолітніми, та відносно них.  


Як виховати справжнього патріота, громадянина своєї держави?

            Виховання свідомого громадянина своєї держави завжди було актуальною темою суспільства. Як досягти позитивного результату, знайти правильні шляхи у вирішенні нелегкої проблеми… На ці та інші питання намагалися знайти відповіді та виробити певний алгоритм подальших дій педагоги та представники батьківських комітетів освітніх закладів  Допропільської міської ради - учасники семінару за темою: «Виховання патріотизму та національної свідомості громади дитячої організації шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій», який відбувся               14 березня  2018 року в актовій залі  відділу освіти Добропільської міської ради.

             Організатори семінару надихнули присутніх на роздуми й мотивували до подальших  спільних дій (школа-батьки-діти). Педагоги-організатори: Наталя Миколаївна Сковородкіна (ЗОШ №18), Лідія Анатоліївна Харченко (ЗОШ №10) провели тренінгові вправи «Червона калина», «Наш І Універсал», де взяли активну участь усі учасники семінару. Під час укладання «Універсалу» представники кожної групи  обґрунтовано пояснили власне бачення  національно-патріотичного виховання  майбутнього покоління.

             Атмосфера семінару була дуже теплою, доброзичливою, щирою. І педагоги-організатори, і батьки працювали злагоджено, завдяки чому була досягнута мета семінару.


Без любові до Батьківщини людина не може бути громадянином

           Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління. Ідеалом виховання виступає різнобічно та гармонійно розвинений національно свідомий, високоосвічений, життєво компетентний громадянин, здатний до саморозвитку та самовдосконалення.

           Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином.

Давні мудреці говорили: «Оглядаючись в минуле - зніми капелюха, заглядаючи в майбутнє - засукай рукава».

            Актуальність національно – патріотичного виховання особистості в сучасному українському суспільстві чималою мірою зумовлено потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усі громадянам рівні стартові можливості для розвитку та застосування їхніх потенційних здібностей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціально важливих цілей як умов реалізації найголовнішої соціально – психологічної потреби особистості  – потреби до самовизначення та самоствердження.

Державотворчі процеси, що відбуваються в Україні, протягом останнього десятиліття, зумовлюють необхідність розв’язання проблеми виховання національно свідомих громадян, справжніх патріотів, відданих Вітчизні, готових до плідної праці в ім’я рідного народу. Система освіти загалом і педагогічний колектив загальноосвітньої школи повинні ефективно вирішувати складні завдання патріотичного виховання дітей і молоді, які знайшли своє відображення в офіційних документах:

·        Законі України «Про освіту»,

·        Стратегії національно – патріотичного виховання дітей та молоді на  2016-2020 роки,

·        Концепції з національно-патріотичного виховання дітей та молоді ,

·         Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів ,

·        Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді у Донецькій області на 2016-2020 рр.

·        Концепції загальнодержавної цільової соціальної програми  патріотичного виховання громадян на 2013 -2017 роки.

           У Національній доктрині розвитку освіти зазначено, що метою національного виховання є «виховання свідомого громадянина, патріота, набуття молоддю соціального досвіду, високої культури міжнаціональних взаємовідносин, формування у молоді потреби й уміння жити в громадянському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо – естетичної, трудової, екологічної культури». Отже, стрижнем системи виховання стає національна ідея, яка відіграє роль консолідованого чинника в розвитку молодого покоління. Формування в нього активної життєвої позиції, відповідальності за народ, країну.


Сучасні підходи до подолання агресивних патернів, насилля та булінгу в освітніх закладах

                   З метою підвищення фахової майстерності класних керівників та розповсюдження досвіду педагогічних працівників області щодо сучасних підходів до подолання агресивних патернів, насилля та булінгу  в освітніх закладах  Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти було проведено засідання Академії класного керівника із зазначеної теми.

                 Учасники даного заходу акцентували увагу на тому, що упродовж останніх років у нашому суспільстві разом із кризовими явищами поширилися й прояви шкільного насильства, у сучасних освітніх закладах спостерігається зростання кількості випадків свідомого жорстокого ставлення з боку старших і сильніших учнів до менших і слабших членів шкільного колективу. Шкільне насильство є соціально-психологічним явищем, для якого характерне використання будь-яких дій однієї людини щодо іншої (учень-учень, учитель-учень, учень-учитель) в умовах освітнього середовища, внаслідок яких завдається шкода фізичному і/або психічному здоров’ю індивіда. При цьому слід враховувати, що шкільне насильство: є довготривалим та систематичним; його породжують не випадкові дії, а навмисні; характеризується порушенням особистих прав і свобод конкретної людини; спрямоване проти суб’єкта навчального середовища, який не в змозі захиститися у фактичній ситуації.

                 Протягом заходу класні керівники області поділилися досвідом щодо подолання даної проблеми в освітніх закладах. Було показано елементи занять із попередження проявів агресії та насильства, переглянуто  тематичні ролики з подальшим обговоренням і розробкою пам'ятки по протидії булінгу, надано методичні матеріали для проведення виховних заходів з попередження проявів агресії та насильства у шкільному середовищі.

Download
Ми - славетні українці.pdf
Adobe Acrobat Document 1.3 MB
Download
Соціальний проект.pdf
Adobe Acrobat Document 329.8 KB
Download
ПРОЕКТ.pdf
Adobe Acrobat Document 497.8 KB


Тест для учителей  «Терпимость педагога» 

     Выберите 1 из 3 предлагаемых вариантов решения каждой ситуативной задачи. 

 I.                    Ученик отвлекается:

1.      Немедленно делаю замечание, сразу пресекаю недисциплинированность.

2.      Использую косвенное воздействие.

3.      Реагирую не сразу, что бы иметь серьезные основания для наказания

 II.                 Ученик плохо подготовился:

1.      Ставлю отметку, которую он заслуживает.

2.      Даю возможность ответить в следующий раз.

3.      Оставляю заниматься после занятий.

 III.               Ученик меня обманывает:

1.      Делаю вид, что не верю.

2.      Не тороплюсь реагировать, стараюсь понять ученика.

3.      Разоблачаю ложь перед одноклассниками.

Обработка результатов

      Подсчитайте сумму полученных балов:

нечетный номер выбранного варианта ответа - 10 баллов;

четный номер выбранного варианта ответа - 20 баллов.

     Если Вы набрали 50 и более баллов, то у Вас есть склонность к взвешенным и стратегическим оправданным решениям.

     Если же Вы набрали менее 50 баллов, то чаще всего в отношении учащихся Вы используете репрессивные меры воздействия.


Download
Рекомендації щодо державного прапору.doc
Microsoft Word Document 41.0 KB

Download
"Сім`я як осередок виховання особистості"
сімя як середовище.doc
Microsoft Word Document 44.0 KB
Download
посадова інстр класного керівника.pdf
Adobe Acrobat Document 177.7 KB


                                                  Профілактика насильства

Download
ЗАКОН УКРАЇНИ Про попередження насильства в сім'ї (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2002, № 10, от. 70)
УКРАЇНИ Про попередження насильства в сі
Microsoft Word Document 81.0 KB
Download
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про охорону дитинства
про охорону дитинства).docx
Microsoft Word Document 55.3 KB

Download
Наказ №59 від 01.02.2010 МОН Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми
МОН.docx
Microsoft Word Document 22.1 KB
Download
Н А К А З 16.01.2004 N 5/34/24/11
Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення
Порядок розгляду.docx
Microsoft Word Document 30.6 KB

Download
Насильство в школі: Аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні
Аналіз підготовлено Всеукраїнською громадською організацією «Жіночий консорціум України»
проблеми насильства.pdf
Adobe Acrobat Document 3.4 MB
Download
Навчально-методичний посібник
«Тренінговий курс
з профілактики насильства
в шкільному середовищі:
форми роботи та
можливості організації»
-ка насилия.pdf
Adobe Acrobat Document 502.3 KB


Для класних керівників

Download
«Шляхи подолання труднощів в період адаптації учнів 5-их класів
КлКерівник+Адаптація5кл.doc
Microsoft Word Document 119.5 KB
Download
БУКЛЕТ
«Шляхи подолання труднощів в період адаптації учнів 5-их класів до навчання в основній школі в межах реалізації нового Державного стандарту»
Адаптація 5-кл.doc
Microsoft Word Document 856.5 KB
Download
Круглий стіл. Розробила методисти: Єфанова В.І., Хрустенко С.М
Вектори діяльності класного керівника щодо створення сприятливих умов під час адаптації п'ятикласників до нової навчальної ситуації
5 класса.docx
Microsoft Word Document 29.5 KB